Friday, October 29, 2010

Link Your Stuff!














12 comments:

  1. hihi, ik ben een keer de eerste met mn link :) Toch leuk! En het blijft leuk dat je dit aanbiedt Annemarie, ik zie bij mn statistieken dat er veel mensen via jou blog bij mij komen kijken :-D Dus dankjewel daarvoor!!
    Liefs,
    Mriek

    ReplyDelete
  2. hi and thanks for giving us a place where we can show our work to people :) it's a great idea!

    ReplyDelete
  3. You're welcome Mriek and KooKooCraft!

    ReplyDelete
  4. Het blijft leuk, ik vind het heerlijk om zondag al de gelinkte stuff eens te bekijken!

    ReplyDelete
  5. I want to join in and thank you also.
    The little bag you've done here is really cute too!

    ReplyDelete
  6. Leuk, leuk, leuk weer!
    Dankjewel :-).

    ReplyDelete
  7. Jaaa! Ik vind het ook leuk! Hoe kan je dat eigenlijk zien in je statistieken?? Hmm..ff weer wat uitvogelen! Nou daaag!

    ReplyDelete
  8. Ik ben zo blij met alle linkjes, dus ik heb zelf die van mij er ook weer bij gezet, dank je wel!

    ReplyDelete
  9. Net weer heerlijk een uurtje linkjes geklikt, altijd een feestje in het weekend, dank je wel :-)!

    ReplyDelete
  10. Mooie weblog, veel vrolijke kleuren.
    Mooi om te volgen.

    ReplyDelete
  11. Ik kijk vaker op je weblog, wan tik hou van breien en haken. Ik vind het een heel leuk weblog. Ik kom wanneer ik kijk ook Link your Stuff ook tegen. Nu vraag ik me af, geldt dit alleen voor gehaakte en gebreide spullen?Ik maak kaarten, beschilder ze met aquarelverf en soms een ander materiaal. Kan ik dit ook toevoegen of is dit niet je bedoeling? Groeten van Geri

    ReplyDelete