Monday, October 25, 2010

Mittens - Wanten

























Zijn ze niet schattig? Ik heb deze wanten dit weekend gemaakt en ik vind ze zo lief! Dit zijn wanten voor kinderen, maar er is ook een patroon voor volwassenen. Het is heel erg makkelijk te haken (het patroon is helaas niet meer verkrijgbaar). Ik heb dit paar naar mijn nichtjes gestuurd om te kijken of ze passen. Als ze ze heel erg leuk vinden maak ik natuurlijk nog een paar want dit paar delen is natuurlijk niet handig. En als ik dan toch bezig ben... zou dit ook een leuke Giveaway zijn?

Aren't they cute? I made these mittens this weekend and I love them! These are children's mittens, but there's also a pattern for adults. It is really easy to crochet (the pattern is unfortunately not available anymore). I've send this pair to my nieces to see if they fit. If they like them a lot, I will make them another pair because sharing this pair isn't very easy ofcourse. And while I'm at it... would this be a nice Giveaway?

14 comments:

  1. Oh, fijn dat je wat aan mijn patroon had!!!! Als je op ravelry komt, kan je ze daar ook zetten!!!
    http://www.ravelry.com/designers/vicarnos-mama

    Groetjes, ze zijn trouwens erg mooi geworden!!!

    ReplyDelete
  2. ze zijn inderdaad erg geslaagd ! En wat een plezant woord in't engels ! ik kende dat nog niet !

    ReplyDelete
  3. Ik vind ze heel leuk en ga ze zeker voor mijn kindjes maken. En voor mezelf!!

    ReplyDelete
  4. These are just great little mittens.
    They would be a perfect giveaway!

    ReplyDelete
  5. Oh, these are CUTE!
    I want some! ;-)

    ReplyDelete
  6. Un blog pieno di colori gioiosi!!!
    Ciao
    Annarita

    ReplyDelete
  7. Heel erg mooie, kleurige wanten zijn dit!

    ReplyDelete
  8. Wat een dotjes! je zou aan de bovenrand ook een astukje wit bont ( nep uiteraard) kunnen naaien, dan is ie helemaal snoezig voor meisjes

    ReplyDelete
  9. mooi gedaan, lekker warm. :)

    mvg saramshobby

    www.saramshobby.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wat een schattige wanten ! Ben al direct het patroon gaan kijken.

    groetjes , Susie

    ReplyDelete
  11. Hi - these are really cute one :) Is there any way that you can translate this pattern? I was trying to understand it, but it's hard (especially when it says "Crochet 1 row of fasting, 20 so fast" ;)) greets, Jabi

    ReplyDelete