Saturday, June 11, 2011

Link Your Stuff!

















7 comments:

  1. ooooh! very cute!

    ReplyDelete
  2. Thanks Annemarie! Have a great weekend!

    ReplyDelete
  3. Heel leuk initiatief! Dank u en prettig weekend, Helen

    ReplyDelete
  4. Hoi annemarie,

    Wat geweldig wat ik hier allemaal tegen kom!!
    Mag ik vragen waar de blanket vandaan is van de eerste foto, het wit met een rood en roze randje erin... Ik ben namelijk ongeveer ook zo'n blanket aan het maken, en zou die wel graag in het geheel willen zien.

    ReplyDelete
  5. Hoi Annette, ja hoor, die kun je vinden mijn Flick-album:

    http://www.flickr.com/photos/46167861@N06/4986953094/in/set-72157624939803656

    Als je er meer vragen over hebt hoor ik het wel.

    Groetjes, Annemarie

    ReplyDelete
  6. Hoe leuk...om mijn eigen blogjes te promoten en om er nieuwe te ontdekken!

    ReplyDelete
  7. Very cool stuff today. Glad to have join in with my pattern from yesterday. Off to have pop around. Thanks again for doing this.

    ReplyDelete