Sunday, October 19, 2014

Free Tickets!






















Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Click here for free patterns - Klik hier voor gratis patronen

Van 5 tot en met 9 november a.s. kun je in Utrecht weer volop genieten van allerlei leuks op de KreaDoe. Lees hier op de website van de KreaDoe wat er dit jaar allemaal te doen is. Je kunt hier online kaartjes bestellen, en vergeet dan ook niet meteen hier het boekje met kortingsbonnen te printen. Op deze pagina kun je per categorie kijken wat er allemaal te doen is. Ik heb er al zin in, jullie ook?
Ook dit jaar mag ik weer kaartjes wegggeven voor de KreaDoe, en dit is dan meteen de allerlaatste giveaway op mijn blog. Natuurlijk ga ik daarna gewoon verder met bloggen hoor, dus blijf vooral langskomen :-) Deze giveaway loopt ook op mijn facebook-pagina trouwens, dus voor een extra kans kun je ook daar meedoen. Nu nog de vraag wat je precies kunt winnen. Ik geef vijf keer twee kaartjes weg. Dus wil jij met je moeder, je schoonmoeder, de buurvrouw, een vriendin of een collega gratis naar de KreaDoe? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik maak de winnaars a.s. woensdag bekend. Succes allemaal!

From 5-9 November you can enjoy the fabulous creative fair De KreaDoe in Utrecht again. Go here to the website of the KreDoe to see what's on the agenda this year. You can order your tickets here, and don't forget to print the coupon booklet here. On this page you can see the activities per category. I'm looking forward to it already, do you?
Just like last year I'm allowed to give away tickets for the KreaDoe, and this is the last giveaway on my blog. Ofcourse I'll keep on blogging, it's just the giveaways I'm not doing anymore, so don't forget to visit my blog :-) This giveaway is up and running on my facebook-page as well, so for an extra chance you can enter there as well. Now what's to win? I'm giving away 2 tickets, and I'll do that five times! So do you want to go to the KreaDoe with your mother, your mother-in-law, your neighbour, a friend or a colleague for free? Leave a coment below. I'll announce the winners this Wednesday. Good luck!

114 comments:

  1. jaaaaa, heel erg graag. Ik ga samen met mijn zus en met gratis kaartjes kunnen wij natuurlijk weer extra wolletjes kopen.

    ReplyDelete
  2. Oh dat zou fijn zijn : 2 kaartjes ! Ga ik samen met mijn dochter :)

    ReplyDelete
  3. Wat leuk!
    ik doe graag mee!
    groetjes corrie t

    ReplyDelete
  4. jaaa, graag. Twee gratis kaartjes, dan ga ik met mijn nichtje van 13.....

    ReplyDelete
  5. Samen met mijn beste creatieve vriendin geertje is al een nachtje weg geboekt in Utrecht. Alleen de kaartjes voor de Kreadoe moeten nog geregeld worden! ;-))

    ReplyDelete
  6. Ohhh ik zou zo graag mijn schoonmoeder verrassen om dit jaar een gezellig dagje weg te gaan om haar te bedanken voor alle hulp die ik nu krijg tijdens mijn 3e zwangerschap!!

    ReplyDelete
  7. ja heel leuk, wil heel graag met een vriendin er heen gaan

    ReplyDelete
  8. Ja ik wil heeeeeeel graag...!!!!! Nog nooit geweest en al zoveel over gehoord! Ik zou heel graag samen met mijn mams gaan. Nu maar duimen. Liefs Lisanne

    ReplyDelete
  9. Wat leuk!! Ik wil dit jaar voor het eerst gaan, lijkt me een erg leuke beurs :)

    ReplyDelete
  10. Heel graag!! Wil er met mijn moeder heen!!
    Groeten Sandra Lolkema

    ReplyDelete
  11. Dat zou leuk zijn. Samen met mijn dochter ga ik dit jaar weer, lijkt me leuk als ik haar kan verrassen met een gratis kaartje.
    JennekedL.

    ReplyDelete
  12. Bedankt voor de linkjes!! Ik heb ze alvast geprint.

    Groetjes,
    Stefanie

    cutedutch.blogspot.nl

    ReplyDelete
  13. Ik wil graag gaan met mijn zus, schoonzus en haar moeder. Dus ik doe graag mee met deze actie. Kan niet wachten tot Kreadoe begint

    ReplyDelete
  14. Ik wil een gokje wagen. Ik zou het inspirerend vinden om het freubelclubje waar ik met nog 3 anderen vrouwen weekelijks freubel naar de Kreadoe te gaan. Om zo leuke ideeen op te doen.

    Fijne zondag nog.

    Groet,

    Anita

    ReplyDelete
  15. Ik doe heel graag mee met je laatste give away, jammer dat je gaat stoppen (al begrijp ik het wel)

    Fijn weekend!

    ReplyDelete
  16. O, ik zou ook graag willen winnen. Ik ben er nog nooit geweest, dus ben erg benieuwd. En mijn moeder gaat altijd wel mee.

    ReplyDelete
  17. Oh wat leuk! Ja, ik wil graag een gokje wagen :)
    Ik ga graag met mijn vriendinnetje en mijn schoonmoeder :)
    xoxo

    ReplyDelete
  18. Ja, mijn dochter van 11 is heel creatief, en is die vrijdag vrij!! Ik zou heeel graag met haar gaan!!!

    ReplyDelete
  19. ohh dat lijkt me heel leuk, lekker rondstruinen op de krea doe !!
    groetjes mar broeders

    ReplyDelete
  20. Oh wat leuk! Natuurlijk wil ik graag met mijn dochter van 14 naar de KreaDoe

    ReplyDelete
  21. Heel graag samen met mijn moeder! Leuke freubeldingen inslaan voor de komende donkere maanden!!

    ReplyDelete
  22. Knutseldeknutsel allen :) zin in :D

    ReplyDelete
  23. Ik loot graag mee, je weet maar nooit.........ik ga samen met mijn dochter!

    ReplyDelete
  24. Ik doe mee. Nog nooit naar zo'n beurs geweest. Zou dan met mijn nicht gaan.

    ReplyDelete
  25. Ik ga al jaren met mijn schoonmoeder en wil ook zeker dit jaar samen met haar om mijn CAL2014 deken mee te nemen en daar alle andere dekens te bewonderen. Dus dit jaar een beetje specialer ! ;-)

    ReplyDelete
  26. Ik zou graag samen met mijn moeder, voor de eerste keer, naar de Kreadoe gaan. Een gezellig moeder-dochter uitje. En het zou helemaal super zijn als we de kaartjes zouden winnen!!

    ReplyDelete
  27. Met de allerlaatste give away doe ik graag mee. Samen met mijn dochter een dagje naar Utrecht ....

    ReplyDelete
  28. ik wil ook heel graag kaartjes winnen om samen met mijn dochter naar Kreadoe te gaan! leuke allerlaatste give away!

    ReplyDelete
  29. Ik doe graag mee...zodat ik m'n schoonmoeder mee kan nemen die 50word en wat moeilijkere tijden achter de rug heeft. Dit zou een fantastisch kado zijn!!

    ReplyDelete
  30. Er zijn wel zoveel mensen met wie ik hier wel heen zou willen! Jammer trouwens dat het je laatste Give Away is, maar ik ben wel heel blij te horen dat je door gaat met bloggen. Want ik kom hier toch meer voor de ideeën en leuke patroontjes dan voor iets anders.
    Groetjes, Dieuwke

    ReplyDelete
  31. De KreaDoe; heerlijk een dagje uit en onderdompelen in creativiteit. Ik waag graag een kansje voor een vriendin, die goed een dagje buiten de dagelijkse zorgen kan gebruiken. Haar even lekker laten genieten van de positieve energie op de KreaDoe samen met iemand uit haar eigen familie.

    Fijn om te lezen dat je wel blijf bloggen ook al stop je met de GiveAways. Jouw blog geeft me vaak nieuwe inspiratie.

    Fijne zondag, Margaret

    ReplyDelete
  32. Oooooh, de Kreadoe, daar zou ik graag wel weer naar toe willen. Vorig jaar niet geweest doordat ik toen hoogzwanger was. Dit jaar zou ik graag een kijkje gaan nemen op de Kreadoe met mijn moeder en mijn baby ;)
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  33. wil wel een gokje wagen maar weet nog niet met wie maar dat zal wel iemand uit het breicafe zijn,die daar veel voor doet. Kunnen we leuke ideeen op doen

    ReplyDelete
  34. Ik sla een jaartje over. Al met al is het een duur bezoekje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben 2 jaar geleden voor 't eerst geweest, de moeite waard,veel indrukken opgedaan, maar....inderdaad het is wel aan de prijzige kant. Ik weet niet of ik volgend jaar weer ga, moet ook om de financiën denken.....

      Delete
  35. Gratis kaartje voor mij en mijn vriendin is heel erg welkom. We zijn elk jaar van de partij het is ons vaste jaarlijkse uitje.
    Vanuit Zeeland is het lang reizen en we blijven dan ook altijd tot. sluitingstijd �� om alles maar te kunnen zien.
    ik verheug me er nu al op

    ReplyDelete
  36. Oh wat leuk! Ik ben er nog nooit geweest. Vorig jaar kon ik niet, nu wel. Dus ik dor graag mee!

    ReplyDelete
  37. Ja ik zou graag wat extra centjes overhouden zodat ik neer katoen kan kopen

    ReplyDelete
  38. Jaaa, die wil ik wel graag winnen!

    ReplyDelete
  39. Wat leuk, ik doe graag mee!
    Groetjes,
    Geertje

    ReplyDelete
  40. Leuk weer de Kreadoe. Of ik nu wel of niet win, 5 november is de dag, dat ik samen met mijn moedertje erheen mag! Groetjes Renate

    ReplyDelete
  41. Wie wil dit nu niet winnen...iedereen toch...het is daar zo gaaf!
    Heb ik dit geluk aan mijn zij��
    Groetjes kim

    ReplyDelete
  42. Wie niet waagt, wie niet wint......

    ReplyDelete
  43. Jaaa ik wil heel graag winnen. Dan zou ik met mijn moeder gaan. Fijn een dagje weg en dan mag mijn man op de kinderen passen. Ik heb er nu al zin in! Maar voor nu eerst nog maar even duimen :). Groetjes, Lotte

    ReplyDelete
  44. Ik ben al jaren trouwe bezoeker van Kreadoe en gratis kaartjes zouden het helemaal compleet maken!

    ReplyDelete
  45. Eigenlijk ben ik nog nooit naar de Crea Doe geweest. Het lijkt me heel erg leuk om er dit jaar eens samen met mijn zusje, die er ook nog nooit geweest is, heen te gaan.

    ReplyDelete
  46. Geweldige aktie Annemarie, ik zou hier mijn dochter mee kunnen verassen.
    ze heeft net vorige week haar baan kwijt geraakt, en dit is een mooie opkikker.

    Groetjes Inge

    ReplyDelete
  47. Heel graag! Ben er nog nooit geweest en ben erg benieuwd!

    ReplyDelete
  48. Ik zou heel graag kaartjes winnen voor mijn dochter en mij. Wij zijn helemaal aan het haken.

    ReplyDelete
  49. harstikke leuk kan ik met mijn schoondochter er naar toe.
    groet Ank

    ReplyDelete
  50. Lijkt me leuk, een bezoekje aan de KreaDoe... gr. Hennie

    ReplyDelete
  51. leuk, ben al 10 jaar niet meer naar krea doe geweest door geldgebrek dus lijkt me leuk om mee te doen.

    ReplyDelete
  52. Oh ja dat lijkt me leuk, 2 kaartjes winnen voor de kreadoe in Utrecht. Ik ga samen met mijn zusje.

    ReplyDelete
  53. Super om mee te doen! Samen met mijn mams en mijn schoonzus!
    Groetiez Scraffy

    ReplyDelete
  54. Leuk om kaartjes te winnen voor mij en mijn dochter, ze is dan net 40 jaar geworden op 4 november. Groetjes, Anna van Es

    ReplyDelete
  55. Krea Doe, is al lang geleden. Leuk om met mijn 9 jarige dochter te gaan. Ik voor het haken, zij voor het decopatchen en foamclayen. Zou super zijn!!


    ReplyDelete
  56. Ik doe graag mee, samen met mijn dochter net als vorig jaar!

    ReplyDelete
  57. Ik zou heeeel graag mijn moeder meenemen. Ze borduurt graag, maar kan nooit leuke patronen vinden. Dat moet hier geen probleem zijn! Helaas vindt ze zelf het kaartje te duur in combinatie met de treinreis, dus dit zou een geweldige verrassing zijn!

    ReplyDelete
  58. Leuke kans om kaartjes te winnen, ik doe graag mee! Dank je wel!

    ReplyDelete
  59. Waw wat leuk!
    Ik doe zeker mee voor een kaartje.
    Het zou meteen de eerste keer zijn dat ik ga.
    Duimen maar! :)

    Groetjes elisa

    ReplyDelete
  60. Ik zou heel graag samen gaan met een vriendin!!! Groetjes saskia de jong

    ReplyDelete
  61. oo doe graag mee.. helemaal leuk..

    ReplyDelete
  62. wouw lijkt me geweldig om mee te doen.. zo een kans wat leuk dank je wel ..

    ReplyDelete
  63. Ik zou graag dit jaar met mijn collega naar de KreaDoe gaan om lekker samen inspiratie op te doen!

    ReplyDelete
  64. Ik ben nog niet eerder geweest, maar heb dit jaar een vrije dag gepland om er heen te gaan (en ik heb er al veel zin in). Ik was van plan om alleen te gaan, maar het lijkt me heel gezellig om iemand mee te vragen!

    ReplyDelete
  65. Haha wat grappig dat er best wel veel mensen nog nooit geweest zijn :-) ik ben namelijk ook nog nooit eerder geweest. En weetje het lijkt mij leuk, dat als ik win met iemand te gaan die ook nog nooit eerder is geweest. Dus .....als ik win vraag ik iemand mee die ook een gokje heeft gedaan,en dan leer ik iemand kennen die ook van knutselen houd. Dubbel spannend dan haha

    ReplyDelete
  66. Ja! Ik wil ook meedoen! Ben 1 keer eerder geweest en zou graag met m'n moeder erheen gaan ��

    ReplyDelete
  67. Natuurlijk wil hier ook graag aan meedoen. Een super leuke beurs.Wil graag een kansje wagen.

    ReplyDelete
  68. Superleuk om daar een keer heen te gaan. Nog nooit geweest, maar lijkt me superleuk met mijn moeder. Allebei altijd aan het haken, breien, naaien en andere creatieve dingen bezig. Lijkt me dus een super leuk, gezellig uitje! Leuke give away, en wat een geweldig initiatief van YvonneP! Winnaar alvast veel plezier gewenst! Groet Adrienne, (Facebook mijnzusjeenik)

    ReplyDelete
  69. Leuk, naar de krea doe, ik doe ook graag mee met de verloting, groet Cora

    ReplyDelete
  70. Leuk!! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  71. Zou gaaf zijn om zo een dagje met een vriendin door te brengen ( wonen elk aan een kant van Nederland)

    ReplyDelete
  72. heb het vorig jaar moeten voorbij laten gaan heel jammer maar nu ben ik van de partij verheug mij erop ,

    ReplyDelete
  73. Hmm dat lijkt me wel wat!! Bij de andere handwerkbeurzen kwam er wat tussen...

    ReplyDelete
  74. Ja leuk! Althans dat denk ik dan want het zou mijn eerste keer zijn :) lekker over al rondsnuffelen en mijn wolvoorraad aanvullen. Ik zou dan samen met mijn vriend gaan, dan heb ik meteen een handige pakezel ;)

    ReplyDelete
  75. Jaa ik zou erg graag een keer willen gaan, nog nooit geweest bij de Kreadoe. Er zijn genoeg schoonzussen die wel mee willen denk ik

    ReplyDelete
  76. hahaha YvonneP19 oktober 2014 20:02, dan zouden wij samen kunnen gaan, ik hou wel van dat rondsnuffelen, je kunt niet genoeg hobby's hebben, toch?
    groetjes Tineke

    ReplyDelete
  77. Zou het super vinden om er samen met mijn dochter heen te kunnen gaan!!

    ReplyDelete
  78. Het zou geweldig zijn om te winnen, het is er altijd zo'n feestje!

    ReplyDelete
  79. Lijkt me geweldig om met mijn drie dochters heen te gaan, dus twee kaartjes zouden de kosten al lekker drukken.

    ReplyDelete
  80. Ben er nog nooit geweest, maar ben wel nieuwsgierig, dus lijkt mij heel erg leuk om de kaartjes te winnen!

    ReplyDelete
  81. wil ook graag een kansje wagen, kreadoe is altijd een geweldige inspiratie bron !

    ReplyDelete
  82. Ik was gister bij mij m'n moeder en die zei: "Ik zou zo graag eens naar zo'n beurs willen gaan!" En nu kom ik deze give away tegen, ik dat ik deze give away mag winnen, dan ga ik samen met m'n moeder hier naar toe!

    ReplyDelete
  83. Zou graag mijn vriendin verrassen met een gratis toegangskaartje voor de creabeurs omdat ze begin dit jaar een hart operatie heeft ondergaan en ik haar een topper vind hoe goed ze het nu doet. kunnen we er samen een mooie dag van maken.

    ReplyDelete
  84. Het is al weer járen geleden dat we er waren, wordt weer eens tijd, samen met mijn creatieve zus, gezellig!

    ReplyDelete
  85. Ik wil gaag met mijn vriendin gaan. Zou het eerste keer zijn voor mij.

    ReplyDelete
  86. Lijkt me hartstikke leuk. Ik doe ook graag mee. Kan ik samen met een vriendin gaan.

    ReplyDelete
  87. Lijkt me heel gezellig om daar eens lekker rond te neuzen.

    ReplyDelete
  88. Nog nooit geweest, maar het lijkt me er leuk om een er een keer heen te gaan. Ik waag een gokje.

    Groetjes Jolien

    http://littlewoolycreations.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  89. Wat een super leuke actie! Ik wil heel graag naar de Kreadoe, maak me blij :) aub!

    ReplyDelete
  90. Ik zoumet mijn dochter wille gaan. Al die leuke dingen laten zien.daar wordt je gewoon blij van.

    ReplyDelete
  91. Yes please. Ik wil graag met mijn zus naar deze beurs.
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete
  92. Gezellig samen met mijn dochter, dat zou een leuke verrassing zijn voor haar 18e verjaardag!

    ReplyDelete
  93. Ik zou met een collega gaan. Kijken of we nieuwe ideeeen kunnen op doen voor het werk.

    Groetjes esther

    ReplyDelete
  94. Hallo Annemarie! Wat leuk dat we mee mogen doen aan je give away! Ik sta nu onderaan de lange, lange lijst, maar toch waag ik een gokje. Ik wil graag naar de Kreadoe, samen met mijn dochter, moeder en zusje, dus sowieso met 3 generaties! Zo gezellig als we met z'n vieren creatief bezig zijn...
    Groetjes,
    Angélique

    ReplyDelete
  95. Ik doe heel graag mee, ik ben er nog nooit geweest, en heb een vriendin, die ik er zeker mee kan verrassen.

    ReplyDelete
  96. Het wordt voor mij de eerste keer! Met vriendin en onze beide 11 jarige dochters! Top!

    ReplyDelete
  97. Dat zou een hele gezellige en creatieve dag uit met mijn moeder worden.....nieuwe ideetjes opdoen samen...duim....duim...duim

    ReplyDelete
  98. Dit lijkt me geweldig om met mijn (invalide) moeder naar toe te gaan! Ze heeft een heupafwijking en is daardoor veel met haar handen(arbeid) bezig!

    ReplyDelete
  99. Daar zou ik graag eens heen willen gaan
    samen met mijn hobby verdienen

    ReplyDelete
  100. wat leuk, ik waag graag een kans! financieel gezien was het slimmer om dit jaar voorbij te laten gaan maar mocht ik kaartjes winnen neem ik gezellig mijn moeder een dagje mee!

    ReplyDelete
  101. Wat een leuke aktie weer Annemarie!! Ik zou er dit jaar weer graag naar toe gaan! En met wie? Ik denk dat ik iemand ga verrassen! ;-)

    Groetjes, Ester

    ReplyDelete
  102. Hoera ben met pensioen en heb zee van tijd voor mijn hobby's en tijd om naar de kreadoe te gaan voor heel veel inspiratie op te doen,en wie neem ij mee mijn zus die ik een hele tijd vervaarloosd hebt.
    En nu duimen ,duimen duimen

    ReplyDelete
  103. Wat leuk, ik doe heel graag mee! Héérlijk een dagje Krea Doe!
    Groetjes, Marijke

    ReplyDelete
  104. Wat een leuke actie, heerlijk naar de Kreadoe. Zou er heel graag heen gaan om nog wat haaktips op te steken :-)

    ReplyDelete
  105. Hopelijk kan ik nog meedoen! Het lijkt mij leuk om samen met mijn oma naar de KreaDoe te gaan, omdat zij mij heeft leren breien :)

    ReplyDelete
  106. Waarschijnlijk te laat, maar voor de zekerheid! Ik zou super graag een kijkje gaan nemen mijn dochter en ik hoop stiekem daar een cameo in werking te zien.

    ReplyDelete
  107. Ik ook nog... De kaartjes zijn kostbaar dus ik geef het een kans !

    ReplyDelete
  108. Duim duim.... Dat ik nog mee mag doen. Ik zou heel graag met mijn vriendin die naar de andere kant van nederland is verhuisd een gezellig dagje bijkletsen en heel veel ideeën opdoen. Dus duimen maar.......

    ReplyDelete
  109. Ik maak graag kans! Al vrees ik dat ik te laat ben.
    sepia [at] home . nl

    ReplyDelete
  110. Zou ook graag mee willen doen... Ik heb deze week een workshop Mozaïeken gevolgd en ik wil zelf mee verder. Bij Creadoe kan ik info vragen en een starterpakket kopen.

    ReplyDelete
  111. Mijn dochter wil er zòòòò graag naar toe, gisteravond nog zat ze te vissen of ik zin heb om met haar mee te gaan.
    Ik heb nog geen ja gezegd maar ik zou haar heel graag willen verrassen met 2 vrijkaartjes. Niet persè voor mij, ze mag ook met een vriendin gaan.

    ReplyDelete