Sunday, October 5, 2014

Giveaway























Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥


Click here for more free patterns - Klik hier voor meer gratis patronen

De bijna laatste giveaway op mijn blog is weer en hele leuke, vooral als je binnenkort iets te vieren hebt. Grietje van de blog Grietjekarwietje ontwierp deze heerlijke taartjes en verzamelde alle patroontjes in een E-book. Dat E-book is verkrijgbaar via haar blog, en als je hier klikt zie ook alle taartjes stuk voor stuk op een rij. Leuk toch? Nu wil Grietje graag een E-book verloten onder mijn volgers, en wel een Engelstalig en een Nederlandstalig E-book. Eigenlijk verloten we er dus twee. Dus wil je een kans maken? Laat dan hieronder een reactie achter en wie weet kun jij morgenavond meteen aan de slag met taartjes haken!

The almost last giveaway on my blog is a very nice one, especially when you have something to celebrate. Grietje from the blog Grietjekarwietje designed these lovely petit fours and collected all patterns in an E-book. You can purchase the E-book through her blog, and if you click here you can see them all lined up. Aren't they cute? Now Grietje would love to give away an E-book to one of my followers: an English one and a Dutch one. So we're actually giving away two E-books. So do you want to win this cute E-book? Leave a comment below and perhaps you can start crocheting petit fours tomorrow night. 

43 comments:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOO lekker mini taartjes haken.
    Graag doe ik mee met deze give away.
    groetjes Margriet

    ReplyDelete
  2. Lijkt me een superleuk E-book. Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  3. Suuuper! Count me in, die taartjes zouden geweldig staan in het speelkeukentje van mijn dochtertje :-)

    ReplyDelete
  4. Graag, die kan ik voor mijn nichtje haken! Kan ze lekker taartjes bakken in haar oventje :)

    Groetjes Jolien Y

    ReplyDelete
  5. wauw wat leuk ik doe graag mee

    ReplyDelete
  6. Crocheting instead of eating would be just as fun but not as fattening!

    ReplyDelete
  7. ja ik vind het stik leuk om mee te doen ik heb er 5 van gemaakt ze staan bij mij in een thee kastje heel schattig maar er kunnen er nog wel wat bij hoor en kan ze dan op mijn gemak allemaal maken

    ReplyDelete
  8. Ik heb toen meegedaan met de CAL van de petit fours, was heel leuk om te doen en het lijkt me super om alle patroontjes mooi verzameld te hebben om ze nog eens te maken! Ik waag heel graag een kansje!!

    ReplyDelete
  9. Ook ik ding graag mee, om mijn verzameling petit fours die ik haakte uit te kunnen breiden!

    ReplyDelete
  10. Ja, ik haak graag aan! Ziet er enorm leuk uit!

    ReplyDelete
  11. Leuke give away, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  12. Zouden mijn kinderen geweldig vinden, alle taartjes die mama voor ze maakt.

    ReplyDelete
  13. wauw dat is me nog eens een give away ! ik zou graag een kansje maken, dus ik doe ook mee !

    groetjes Tabitha

    mijnhaaksels.blogspot.nl

    ReplyDelete
  14. Da's een leuke give away. Ik weet al voor welke snoepkont ik dan een paar zou gaan haken.

    ReplyDelete
  15. Zou het mij dit keer lukken…om een gelukt taartje te haken?

    ReplyDelete
  16. These are really cute, I would love to crochet such delicacies for the birthday of my daughter. Thanks a lot, Viola

    ReplyDelete
  17. Ik doe heel graag mee, de patroontjes van de petit fourtjes zouden geweldig staan op mijn mooie etagère!

    ReplyDelete
  18. O wat leuk ,mijn vriendin heeft net een etagiere gemaakt van oude kopjes en schotels ,ze wilde op zoek gaan naar gehaakte gebakjes,wat zou dit een gave vroeg verjaardagskado zijn ze is nl 29 oktober jarig.

    ReplyDelete
  19. Zou geweldig zijn om te maken voor m'n kleindochters!

    ReplyDelete
  20. Wow! Delicious! It would be so much fun crocheting this! :))

    ReplyDelete
  21. Een aantal ervan heb ik al gehaakt. De bestanden opgeslagen op mijn computer. Computer gecrasht!
    Schoonzusje had nog wel belangstelling. Dus alles netjes in PDF is welkom.

    ReplyDelete
  22. altijd leuke giveaway by jou blog...ik doe ook graag mee..bedankt voor de links party en heel fijne weekend..Groetjes, Tukta

    ReplyDelete
  23. Wat een leuke taartjes, zien der heerlijk uit! Die zou ik graag haken!

    ReplyDelete
  24. Wauw, wat een superleuke giveaway! Wie wil er nou geen taartjes haken?! Ik heb al eens snoepjes gehaakt en van vilt een cupcake gemaakt. Maar gebakjes haken zou ik ook wel willen...
    Groetjes,
    Brigit
    brigit@gittepetit.nl

    ReplyDelete
  25. Ik doe graag mee! Ik zou de petit fourtjes haken voor mijn moeder als verrassing! Groetjes, Lotte

    ReplyDelete
  26. Super leuk op zo'n etagère op de eettafel! Ik doe mee. Leuke blog.
    GroEtjes Jessica
    www.troetelsenzo.blogspot.nl

    ReplyDelete
  27. Oh they're so cute! I'm giving my son a play kitchen for Christmas and he's really into baking (just like mummy). I'd love to make these for him too!

    ReplyDelete
  28. ik doe mee!!!!! ze zien er zo lekker uit! wat leuk al die giveaways, dank je wl voor eht organiseren er van!

    ReplyDelete
  29. love them all!!!!!!!!!!!!!!!!!! they are so pretty!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  30. Wat leuk! Lijkt me ontzettend geinig om deze op tafel neer te zetten :) Kijken wie er in trapt ;) haha

    ReplyDelete
  31. Wat een give away, ik doe graag mee. Op die manier kan ik de petit fours uitbreiden.

    ReplyDelete
  32. Lijkt me erg leuk om ze te haken. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  33. I follow your blog though I am a knitter and have not yet learned to crochet but those lovely cakes might be enough to get me crocheting.

    ReplyDelete
  34. Zo leuk, die petit-fourtjes. Deze keer doe ik NIET mee met de give away. Ik heb ze al een keer gehaakt vanaf haar blog. En ik weet zeker dat degene die wint heel veel plezier heeft in het haken van de minitaartjes.
    Groetjes, Jannie

    ReplyDelete
  35. Helaas heb ik zelf geen blog maar geniet wel enorm van die van andere haaksters, Deze patroontjes zijn ook bij mij meer dan welkom. gr. Caroline

    ReplyDelete
  36. wat leuk ...dit zou ik graag op mijn tafel hebben staan, het ziet er zo verrukkelijk uit en staat ook nog eens heel feestelijk. Ik heb geen blog maar hoop toch mee te mogen doen alvast bedankt voor de kans, elena

    ReplyDelete
  37. Ze zien er heerlijk uit! Dat word smullen! Maak graag kans op een E-book (is het een PDF?)!

    ReplyDelete
  38. Super lekker! Ik maak heel graag kans voor mijn zus! Kunnen we er allemaal heerlijk van smikkelen!

    ReplyDelete
  39. Oh die zou ik graag willen winnen... vind ze zo leuk :)
    Groetjes Geke van der Veer.

    ReplyDelete
  40. Heerlijk! Gebakjes waar je niet dik van wordt! En het ziet er ook nog eens heel gezellig uit. Mijn haaknaald jeukt...!

    ReplyDelete
  41. I would love to crochet these, much less fattening than the real thing. Thank you for this giveaway.

    ReplyDelete
  42. Petit Fours? I love them. Fingers Crossed on this one. I would love to be crocheting these soon!

    ReplyDelete