Sunday, July 12, 2015

Pattern giveaway!




























Het is weer tijd voor een hele leuke giveaway! Het patroon hierboven vond ik in de webshop TouwVanJou op Etsy. Behalve dit patroon vind je in de webshop een heleboel andere leuke patroontjes. Deze boerin heeft namelijk een compleet gezinnetje. Klik hier maar eens om een kijkje te nemen op Etsy. TouwVanJou vind je ook op facebook. Als je hier klikt kom je daar terecht.
Ik vind het erg leuk (en jullie vast ook) dat ik op mijn blog een haakpatroon van boerin Marianneke weg mag geven. Dus vind je het leuk om dit patroon te winnen? Laat dan hieronder een reactie achter. Je kunt ook via Facebook meedoen. Dinsdagavond maak ik de winnaar bekend. Heel veel succes!

It's time for another fun giveaway! I found the pattern above in the webshop TouwVanJou on Etsy. Besides this pattern you will find a lot of other cute patterns in this shop. This farmer's wife called Marianneke has an entire family for instance. Click here to check it out. TouwVanJou is also on facebook. If you click here you will go there.
I'm very excited (and I'm sure you are too) that I'm allowed to give away one pattern of this farmer's wife. So do you want to win? Leave a comment below or enter the competition on Facebook. I'll announce the winner on Tuesday evening. Good luck!

55 comments:

  1. Superleuk! Ik doe graag mee. Ze heeft zulke leuke patronen. Vind haar bruidspaar ook zo gaaf, zodra ik een bijzondere bruiloft heb ga ik die bestellen heb ik altijd gezegd :D
    Als ik dit patroon win ga ik de boerin haken voor de eigenaresse van de zorgboerderij waar onze dochter heen gaat ❤️ :) En ook voor 'zorgoma' die daar altijd ieder weekend tussendemiddag voor alle kinderen voor een kop soep zorgt :)
    Veel plezier met je giveaway en een hele fijne zondag.
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk boerinnetje. Doet mij denken aan mijn rol als kaasmeisje in de musical " de tovenaar van Alkmaar" in de zesde klas van de basisschool. Al heel lang geleden maar de herinnering is nog vers. Ik doe graag mee!!!

    ReplyDelete
  3. Wat een schattige Giveaway!

    Ik kan 1001 dingen bedenken waarom ik dit wil winnen, maar laat
    ik het kort houden: I just luf it!!!!!!!!!!

    Fijne dag en groetjes,
    Bianca

    ReplyDelete
  4. O wat is deze leuk. Lijkt me erg leuk om te maken voor een paar van mijn postcrossing-vrienden waarmee ik inmiddels over en weer kaartjes, brieven en pakjes stuur.

    ReplyDelete
  5. Leuk, leuk en nog eens leuk. Ik doe dan ook heel graag mee.
    Groetjes,
    Silvia

    ReplyDelete
  6. Deze boerin past heel goed bij mij, omdat ik al heel lang in Zwitserland woon en zo nu en dan een beetje heimweh heb naar dat platte landje in het noorden.
    Dus like like like!!

    ReplyDelete
  7. het is een heel leuk patroon en ik als Belg wil graag de gezellige Nederlandse sfeer overnemen.
    groetjes uit België

    ReplyDelete
  8. Heel mooi!! Ik doe graag mee!! Groetjes carolien

    ReplyDelete
  9. Twee emmertjes water halen, twee emmertjes pompen, meisjes op de klompen.... Wie bij het zien van zo'n lief patroon durft te zeggen dat haken oudbollig is die zit er echt naast! Ik zou het supergaaf vinden om te winnen 😊👍🏻

    ReplyDelete
  10. Wat een dotje! Die zou ik graag maken, dus waag ik een gokje!

    ReplyDelete
  11. Wat een lief boerinneke. Zou ik wel willen winnen, maak ik haar voor mijn zus met dezelfde naam.
    JennekedL

    ReplyDelete
  12. Dit super leuke patroon zou ik graag willen winnen.

    ReplyDelete
  13. Super leuk! Dit boerinnetje wil ik wel haken :)

    ReplyDelete
  14. Oh,wat mooi! Doe graag mee voor een kennis die wel wat steun kan gebruiken

    ReplyDelete
  15. Als jullie het patroontje weggeven doe ik dat ook......aan Hanneke Wattel, van ier van 't durp :-)

    ReplyDelete
  16. I would love this pattern,thank you for the chance to win it.

    ReplyDelete
  17. Ik kende de ontwerpster nog niet, wat een leuke patronen. Zou graag een kansje willen wagen om mee te doen. Probeer graag het patroon uit!!

    ReplyDelete
  18. Leuk, ik doe mee! Heb net mijn laatste project afgerond en ben dus over iets nieuws aan het nadenken. Dit boerinnetje is schattig.

    ReplyDelete
  19. Leuk ik doe mee, ik vind dat deze ontwerpster erge leuke patroontjes heeft. Deze staat al op mijn to-do lijstje.
    groetjes Liesbeth

    ReplyDelete
  20. Ik doe mee, zou graag deze leuke pop voor op mijn werk willen maken, zodat mijn collega's niet vergeten dat ik Nederlandse ben :)

    ReplyDelete
  21. Ik doe mee, het lijkt me schitterend om deze te maken, wat een mooi ontwerp - compliment

    ReplyDelete
  22. Het boerinneke is supeeeeeeeeeeeeeeer groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete
  23. Leuk boerinneke op de klompkes :)

    ReplyDelete
  24. Ik ben weer helemaal in de haak-mood, ik zie doet helemaal zitten om dit leuke boerinnetje te maken.

    ReplyDelete
  25. Als jullie het patroontje weggeven doe ik dat ook......aan Hanneke Wattel, van ier van 't durp :-)

    ReplyDelete
  26. Het lijkt me leuk om hetvpatroon
    van het boerinnetje te winnen

    ReplyDelete
  27. Wat een leuke patronen. Deze Etsyshop had ik nog niet ontdekt. Dank je voor de tip. Zo leuk om het boerinnetje met haar hele gezinnetje te zien. Ik ben ook helemaal weg van het bruidspaar.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  28. Superleuk zeg! Ik doe graag mee!

    Groetjes,
    Lianne

    ReplyDelete
  29. What an awesome giveaway, thank you so much for the opportunity, I have always dream of making a crochet doll, they are so lovely, thank you so much :)

    ReplyDelete
  30. Oeh ja, supergaaf!

    Groetjes Jolien

    ReplyDelete
  31. What a beautiful doll that looks all must real
    Thelma
    Australia

    ReplyDelete
  32. Wat supermooi... wou wel graag dat patroontje winnen... Zou een hele uitdaging zijn !
    grtjs
    Rita.

    ReplyDelete
  33. wat een leuke pop. lijkt me erg leuk om te maken voor mijn dochter in canada.
    ik doe graag mee.
    groetjes esther

    ReplyDelete
  34. Wauw een hollandse boerin ,super waag een gokje ( ben helaas geen toerist anders kocht ik als souvenir)

    ReplyDelete
  35. Leuk patroon. Ik doe graag mee. Een boerinnetje, Hollandser kan toch niet?

    ReplyDelete
  36. Wat een leuk patroontje. Dit boerinnetje past mooi bij ons op de boerderij.
    Brechtje van Wijk

    ReplyDelete
  37. Een leuk supper hollands patroon. Lijkt me leuk om te maken. Naast de klompjes, de tulp en de rookworst.

    ReplyDelete
  38. Een heel lief boerinneke. De hele familie is trouwens leuk. Dus een gokje de boer(in) op !!

    ReplyDelete
  39. Je participe! Jolie fermière !
    I play ! What a cute farmer girl !

    ReplyDelete
  40. Es preciosa esta chica. Me gustaría participar.

    ReplyDelete
  41. Ik was laatst al op zoek gegaan naar een echt Hollands patroon, maar nog niet gevonden dus ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  42. Graag doe ik ook een poging, wat leuk!
    Zelf heb ik geen blog, maar die van jou bezoek ik regelmatig.
    Groetjes, Caecilia

    ReplyDelete
  43. O, dit is echt een leuk patroon. Zou het patroon graag willen winnen. Dan zou ik haar maken voor mijn dochter. Ze vertrekt eind augustus naar Schotland voor een half jaar, om daar te studeren.dan heeft ze echt iets Nederland mee.

    ReplyDelete
  44. Wat een schattig poppetje. Leuk voor mijn kleindochter.

    ReplyDelete
  45. ik wil ook wel meedoen! Dan geef ik het aan mijn nichtje die vorig jaar is verhuist naar Oostenrijk. Of aan mijn oppas die op de boerderij woont.
    groetjes
    Annemiek Westra

    ReplyDelete
  46. Leuk! Doe ook graag mee. Heb nog foto's van mijzelf als klein meisje in dezelfde kleding :-):-)!
    Manon van T

    ReplyDelete
  47. ik waag hier ook mijn kans om te winnen , supertof boerinneke

    ReplyDelete
  48. Such a beautiful pattern, my hands are itching to make it!

    ReplyDelete
  49. Dit is nou echt een heel origineel popje, schattig! Ik maak altijd popjes van stof, maar deze wil ik graag eens proberen! Heel leuk als cadeautje! En nu ga ik een kijkje nemen op 'TouwVanJou' :)
    Groetjes, Annasoer

    ReplyDelete
  50. Super leuk! Wat een leuke patronen! Graag maak ik kans, zou het een leuke uitdaging vinden om dit boerinneke te mogen haken!

    ReplyDelete
  51. Wat een superleuk dametje. Die zou ik graag noorse grond onder haat klompjes geven. Ik doe graag mee. Groetjes Frederika

    ReplyDelete
  52. Thank you so much for an opportunity to win this adorable pattern!

    ReplyDelete
  53. Leuk, precies een project voor in de vakantie!

    ReplyDelete
  54. Such a cute doll! She has a beautiful yarn family too. :-)

    ReplyDelete