Sunday, July 5, 2015

Simply Crochet Amigurumi Collection

























Afgelopen vrijdag was ik jarig (Ik werd 40! Jeeej! :-)), en elk jaar met mijn verjaardag geef ik een kadootje weg op mijn blog. Nu lukte het me vrijdag niet om te bloggen omdat ik mijn laatste tentamen had maar daarom vandaag alsnog een superleuke giveaway. Wat mag ik weggeven? Deze superleuke editie van Simply Crochet genaamd Amigurumi Collection. Het tijdschrift staat boordevol met de leukste amigurumi patroontjes. Je kunt meedoen tot en met morgenavond. Rond 20.00u (op 6 juli dus) maak ik de winnaar bekend. De winnaar wordt gekozen uit de mensen die hieronder reageren, of die een reactie op Facebook achterlaten. Heel veel succes!

Last Friday it was my birthday (I turned 40! Yay! :-)), and just like every year I'll be giving away a present on my birthday. I wasn't in the opportunity to blog on my birthday, because I had my last exam that day, so therefore the giveaway is today. So what's to give away? This super fun edition of Simply Crochet called Amigurumi Collection. The magazine is totally filled with the cutest amigurumi patterns. You can enter the competition until tomorrow. At about 20.00u (on the 6th of July that is) I'll announce the winner. The winner will be chosen from the people who respond here on my blog or on Facebook. Good luck!

80 comments:


  1. Een super verjaardag gewenst , het zonnetje is er gratis bij Ziet er een leuk boekje uit ! Dus waag ik ook mijn kans
    fijne dag nog !
    Groetjes
    diane

    ReplyDelete
  2. Happy birthday!It must have been wonderful.Wow,round number,we are same age,mine is in December.Lovely giveaway,thank you for the chance to win it.

    ReplyDelete
  3. Proficiat, het begin van een nieuw leven....
    Een leuk boekje met vakantiewerkjes... Ik ben zeker kandidaat!
    Groetjes, Tine

    ReplyDelete
  4. gefeliciteerd met je 40 e verjaardag!!!
    een jonge blom nog ( in mijn 55 jarige ogen )
    maar een getal is ook maar een getal!
    waag graag een kansje
    groetjes marian

    ReplyDelete
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag. Het was een mooie zomerse dag om jarig te zijn. Ik ken dit tijdschrift niet, maar het ziet er ontzettend leuk uit, dus ik waar een kansje. Groetjes en een fijne zonnige dag, Monique Vos

    ReplyDelete
  6. Welkom in de wereld van de 40'ers ;-) De kaft geeft alvast leuke figuurtjes weer om te gaan haken! ik doe dus graag mee!
    Fijne zondag verder, Sofie

    ReplyDelete
  7. Proficiat met je verjaardag!! Ben gek op het haken van amigurumi's....Dus ik waag mijn kans!
    Fijne zondag nog, Viviane

    ReplyDelete
  8. Alsnog van harte gefeliciteerd !!!
    Leuk tijdschrift, dus ik waag een kans. !!!
    Nog een fijne zondag , Yvonne

    ReplyDelete
  9. Alsnog gefeliciteerd!!! Ook ik waag graag een kansje. Wil nog steeds een keer een amigurumi haken. Misschien heb ik dit duwtje nodig om het te doen.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  10. Van harte gefeliciteerd. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  11. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.
    Ik maak graag kans op zo'n leuk blad.

    ReplyDelete
  12. Van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag! Ik doe graag mee aan deze leuke give away!

    Fijne zondag nog! Groetjes, Vera

    ReplyDelete
  13. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik doe graag mee met de give away

    groetjes Liesbeth

    ReplyDelete
  14. Van harte! En dat cadeautje, daar zou ik heel blij mee zijn!

    ReplyDelete
  15. Van Harte en nog vele (haak) Creatieve jaren. Het lijkt me een leuk boekje. Ik doe dus graag mee. Hartelijke groeten, Beerta

    ReplyDelete
  16. Van harte gefeliciteerd! Wat een grappig tijdschrift. Ik ken het niet maar vind het wel leuk om het te leren kennen. Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  17. Van harte gefeliciteerd met uw verjaardag! Het lijkt me superleuk om het tijdschrift te winnen :)
    Groetjes Eline

    ReplyDelete
  18. Hoi Annemarie, het leven begint pas bij 40 joh :) nog gefeliciteerd, en natuurlijk doe ik ook een gokje, groet Francien

    ReplyDelete
  19. Nog gefeliciteerd!!! Yeah 40, big partyyyy ;) Ik hoop dat je van je verjaardag hebt kunnen genieten ondanks je tentamen en dat die goed ging ;)
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  20. Gefeliciteerd!! Wat een leuk idee om een kadootje weg te geven op je verjaardag

    ReplyDelete
  21. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk is het een gezellige dag geweest :) Op naar de volgende 40 met weer veel leuke haakprojectjes ;) Wat leuk dat je een cadeautje weggeeft, daar doen we natuurlijk graag aan mee ;)
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete
  22. Van Harte gefeliciteerd nog Annemarie!Mijn kans op dit leuke boekje laat ik voorbij gaan daar ik al bijna 2 jaar een abonnement heb op de engelse simply crochet en daar de figuurtjes veelal per blad in staan ;-).Dat zou dan een beetje overdreven zijn,ha,ha...dus laat die kans maar lekker voor een ander!

    groetjes en nog een fijne zondag!

    ReplyDelete
  23. Van harte gefeliciteerd ik waag ook een kansje
    Groetjes

    ReplyDelete
  24. Happy Birthday to you Annemarie! This magazine looks so amazing! I would be very happy to hold it in my hands!
    Greetings from Germany!
    Jana

    ReplyDelete
  25. Gefeliciteerd metje 40 ste verjaardag. Een mijlpaal... Ik doe echter niet mee met de give away want ik haak eigenlijk nooit beestjes of poppen.. Ik wou je toch wel even feliciteren.

    Lieve groet,dinah

    ReplyDelete
  26. Dag Annemarie,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk is het tentamen goed gegaan en ben je bijna klaar met het stuk dat je nog wil afronden. Graag doe ik mee aan de give away.
    Groetjes, Jacqueline

    ReplyDelete
  27. Van harte gefeliciteerd! Life begins at 40!! Geniet er van!
    Een leuk tijdschirjftje! Ik doe heel graag mee!

    ReplyDelete
  28. Van harte gefeliciteerd! op nog vele jaren en in goede gezondheid.
    Wat ziet dat tijdschrift er super leuk uit! Ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding en kan niet wachten om die leuke snoetjes te gaan haken, dus bij deze doe ik graag mee!
    Groetjes, Marjon

    ReplyDelete
  29. Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag! En ik hoop dat je examen op die dag goed verlopen is! Wat verbind je een super leuke actie aan deze dag! Graag doe ik mee en mocht ik in aanmerking komen voor deze give-away, dan geef ik 't direct door aan m'n vriendin Lydia. Wat zal zij dit een fantastisch leuke verrassing vinden!
    Nog veel vrolijke verjaardagen gewenst voor de toekomst!
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  30. Beetje te laat,maar toch: van harte gefeliciteerd. Hopelijk heb je een fijn feestje gevierd. Wat geef je een leuk cadeautje weg. Er staan zoveel grappige dingen in.

    Fijne zon-dag, Margaret

    ReplyDelete
  31. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuk cadeautje! Ik doe graag mee! Groetjes, Arzu

    ReplyDelete
  32. Happy Birthday Annemarie ! I love Simply Crochet magazines and i love to crochet amigurumi. Greetings from Spain !

    ReplyDelete
  33. Gefeliciteerd nog, fijne dag gehad. En lekker examen achter de rug, lekker weer veel tijd voor je hobby. Ik doe graag mee met deze leuke give away. Grtz,
    Chris

    ReplyDelete
  34. het leven begint bij 40...geniet ervan!!

    ReplyDelete
  35. Happy birthday and thanks for the opportunity, I'm glad to enter your giveaway. Have a nice week. Tina

    ReplyDelete
  36. Proficiat! En 40 is helemaal niet erg hoor, join the club!
    Hoop dat je tentamens goed zijn gegaan!
    En ik hoop stiekem dat ik win, zou heel leuk zijn.... Ik waag dus ook een kansje

    ReplyDelete
  37. Van harte gefeliciteerd! Leuk dat je trakteert. Ik vind het leuk mee te doen net deze give-away!

    ReplyDelete
  38. Hartelijke, laattijdige gelukwensen met je verjaardag...
    Fijn dat de jarige een cadeautje geeft...
    Het tijdschrift ziet er wel heel leuk uit...
    grtjs
    rita.

    ReplyDelete
  39. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee aan je weggeefactie.
    Groeten. Liesbet

    ReplyDelete
  40. Happy birthday young one! Nice giveaway to have...fingers crossed or crochet hooks. Cheers André

    ReplyDelete
  41. Gefeliciteerd Annexatie met je 40 te verjaardag. En tentamen ook goed afgerond? Ken het tijdschrift niet maar ben er wel heel nieuwsgierig naar. Dus........Hoop natuurlijk dat ik de Gelukkige zal zijn.😉
    Zomerse groetjes, Veronica

    ReplyDelete
  42. Had je naam goed ingevoerd maar had het tablet er zelf een andere naam van gemaakt. Sorry Annemarie!

    ReplyDelete
  43. O wat leuk! Eerst en vooral een dikke proficiat! Hopelijk heb je ervan genoten!
    En bij deze waag ik natuurlijk graag mijn kans! Ziet er mij een superleuk boekje uit!
    Veel liefs Julie

    ReplyDelete
  44. Alsnog van Harte Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad.
    Verder kan ik alleen maar zeggen: Gaaf!!!!!
    En nu maar duimen.

    Liefs, Annie

    ReplyDelete
  45. Nog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Je hebt in ieder geval wel fantastisch weer gehad! Groetjes, Lotte

    ReplyDelete
  46. Happy 40th anniversary!! ♥

    ReplyDelete
  47. Ohh gaaf, die appel en peer!!! En de rest ook!! Hier kan ik vele kindjes mee blij haken!!
    En nog proficiat!!
    Groetjes Simone

    ReplyDelete
  48. Nog een late gelukkige verjaardag!

    ReplyDelete
  49. Een beetje laat maar toch nog een hele gelukkige verjaardag gewenst. nu zit je op tram 4. IK ben op 29 juni verjaard en zit nu op tram 5 :-)

    ReplyDelete
  50. Happy Birthday!!
    The first thing I would like to try is the little penguin. Sooooo cute!!!
    Groetjes,
    Katrin

    ReplyDelete
  51. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Lijkt me een gaaf blad!!

    ReplyDelete
  52. Gefeliciteerd nog! Leuke give away!

    ReplyDelete
  53. Veertig jaar! Nog een jonge blom hoor. Ik heb er al weer zes jaar bij. Leuke give-away. Leuk blad. Vooral dat katje met dat zwembadje ziet er lief uit. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes van Gerda.

    ReplyDelete
  54. tentamen op je warme 40e verjaardag ? ik hoop dat je geslaagd bent en dat je toch een leuke verjaardag had !!
    leuke give away doe je om ons mee te laten vieren !! groetjes Georgette

    ReplyDelete
  55. Van harte met je 40ste jaardag!
    Ik waag een gokje, nooit geschoten is altijd mis!

    ReplyDelete
  56. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een zonnig haakjaar, waarin je weer veel nieuwe creaties zult kunnen scheppen. En van harte hoop ik ook dat je zult genieten van meer rust nu je de keuze hebt gemaakt om niet meer alles te doen.

    ReplyDelete
  57. Van harte! Leuk om een kansje te wagen!

    ReplyDelete
  58. Proficiat!!! Zelf ben ik 18 juli jarig en aanstaande 13 juli word ik voor 12 weken opgenomen voor pijnrevalidatie. Dit zal dus een leuke vrijetijdsbesteding zijn mocht ik het winnen. Een cadeautje en een opvrolijkertje :)

    ReplyDelete
  59. Wat een leuk idee om dit te doen met je verjaardag. Van Harte gefeliciteerd!!! :-) En dit tijdschrift lijkt me helemaal fantastisch. Kan ik mooi mee naar Bali nemen waar ik ik kansarme kinderen leer haken. Handig voor ze in het Engels, kan ik ze meteen wat patroon leren lezen.

    ReplyDelete
  60. Happy Birthday Annemarie!
    Or in German: Alles Gute zum Geburtstag!

    Cheers

    ReplyDelete
  61. Proficiat en wat een leuk idee!

    ReplyDelete
  62. Waag graag een kansje.
    Mtvrgr Cornelia

    ReplyDelete
  63. Ik heb al een keer bij je gewonnen, dus ik gun het graag een ander.
    Maar wel van harte gefeliciteerd nog!!! 40 is echt heel leuk! Alleen is dat voor mij binnen een week voorbij, maar 41 is vast ook heel leuk. :-)

    ReplyDelete
  64. Proficiat met je verjaardag! Succes met de resultaten van je tentamens!

    ReplyDelete
  65. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Het lijkt me een leuk boekje, dus ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  66. Nog een veel te late: Hip Hip Hoera xxx
    Hopelijk is je tentamen goed gegaan. We duimen voor een mooi resultaat.
    Ik doe graag mee om dit leuke boekje te winnen.

    Groetjes
    Carolien

    ReplyDelete
  67. Hope you had a fabulous birthday - I have never crocheted animals or such like before it is something I am going to have to try.

    ReplyDelete
  68. Alsnog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad. Enne... het leven begint pas bij 40!
    Ik zou het magazine graag willen winnen want op de cover alleen al staan genoeg leuke figuurtjes die ik zou willen maken!
    Groetjes,
    Barbara

    ReplyDelete
  69. Een heel gelukkige verjaardag gewenst! Ik ben onlangs opnieuw aan het haken geslaan en met een tweeling op komst lijkt dit boekje me wel iets. Zou een heel leuk cadeautje zijn :)

    ReplyDelete
  70. Proficiat met je verjaardag! Ik hou ook veel van haken, dus ik doe graag mee met je wedstrijd!

    ReplyDelete
  71. Proficiat enne je weet toch het leven begint bij 40 dus geniet er van :-) Ik loot graag mee met jouw cadeautje, hopelijk heb je zelf ook leuke cadeautjes ontvangen :-)

    ReplyDelete
  72. Fantastische leeftijd, 40. Gefeliciteerd en nog vele jaren toegewenst. Ik vind dit haakboek erg leuk en doe dus graag mee.
    Groetjes Bep

    ReplyDelete
  73. Gefeliciteerd!!! :) Ik zou graag meedoen.
    groetjes Katrien

    ReplyDelete
  74. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je een kadootje weggeeft. Ik maak graag kans op het leuke tijdschrift!

    ReplyDelete
  75. Alsnog gefeliciteerd hoor ! Hopelijk ging je tentamen goed :-D ! Ik zou ook heel graag mee willen doen en dus in de hoge hoed willen ;^). Lief van je dat je dit doet.
    Alleen de voorkant is al om te kwijlen, alles ziet er zooooo leuk en vrolijk uit. Heerlijk voor in de vakantie, lekker in de tuin in de zon.
    Haakgroetjes,
    Caroline

    ReplyDelete
  76. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuk cadeautje om weg te geven. Ik doe graag mee met je give-away!

    ReplyDelete
  77. gefeliciteerd naamgenote! Ding graag mee... gr. Annemarie (ann1001)

    ReplyDelete
  78. Happy Birthday - sounds like a wonderful magazine.

    ReplyDelete
  79. Alsnog van harte gefeliciteerd!!

    ReplyDelete